می نویسم برای دلم، چون نوشتن را دوست دارم

مجله موفقیت، همدم روزهای بن بست

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۳ ب.ظ

سلام

قدیم ها بیشتر، جدیدا باز شروع کردم...

برای عبور از فکر هایی که تمرکزم رو بهم می زنند و جلو پیشرفتم رو می گیرند، دو تا کار می کنم، یکی اینکه می نویستم، یکی دیگه اینکه می خونم


قدیم ها بیشتر، جدیدا باز شروع کردم...

تقریبا همه نسخه های مجله موفقیت رو داشتم، الان کمتر، به خاطر اینکه مشترک شدم و مجله ها دیر به دستم می رسه. قبلا می خریدم منظم تر بود.
یه مجله روی میز کارم جلو دستم باز کردم، حین کار، از هر مرحله ای که عبور می کنم، یکم مجله رو می خونم، انرژی می گیرم و باز جلو می رم

حس خوبیه
  • امیرحسین م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی