می نویسم برای دلم، چون نوشتن را دوست دارم

بلاگ دات آی آر رو یک نمونه موفق می دانم

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

این روز ها آدم ها و کارهای نصفه زیاد می بینیم، یکیش خود من که خیلی از کارهام رو نصفه رها می کنم، به اصطلاح یه نوک به هر کاری می زنم.

ولی واقعا سرویس بلاگ دات آی آر رو یکی از نمونه های موفق پروژه های نرم افزاری در ایران می دونم

این رو از این جهت می گم که انقدر خوب کار کرده که بتونه با نمونه های خارجی و یا حتی شخصی رقابت کنه.

من که باهاش خیلی راحت هستم و اگر روزی هم بخوام یه وبلاگ اختصاصی با دامنه اختصاصی هم راه اندازی کنم، حتما از این سرویس استفاده می کنم


پی نوشت:

البته این رو هم بگم که سال ها طول کشیده که وضع الان برسه، من خودم چند سالی تو نمایشگاه رسانه های دیجیتال پیگیرش بودم، اون موقع ها که هنوز کسی نمیشناختش، وبعد از قول های و عده های زیاد (!) رو نمایی شد، و بسیار هم موفق بوده.


موفق و موید باشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی