می نویسم برای دلم، چون نوشتن را دوست دارم

بعد از 15 ساعت کار می نویسم

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام

البته این 15 ساعت مداوم نبوده و وسط استراحت های جزیی وجود داشته (می خواستی این هم نباشه!!!)

امروز رو سر کار نرفتم تا یشینم یه کاری که بسیار درگیرم کرده رو تموم کنم، البته تموم نشد! ولی بعد از مدت ها دوباره اعتماد به نفسم رو دارم پیدا می کنم.

مدت ها بود نتونسته بودم اینطور کار کنم و پیش برم.

البته باید اعتراف کنم که درگیر شبکه های اجتماعی پیرامون انتخابات بودم


خدا کنه باز بتونم برگردم به قبل و بازده قبلی رو داشته باشم

امروز تو خونه موندن برام خیلی خوب بود، یه طورایی ریست شدم

التماس دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی