می نویسم برای دلم، چون نوشتن را دوست دارم

به نظر می رسد مردم ایران عافیت طلب شده اند

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

سلام

به بهانه انتخابات و اعلام نتایج چند خطی می نویسم

نتایج انتخابات هرچه باشد، مورد تایید و تصدیق من و امثال من هست و ما هیچ ادعای تقلب نداریم (البته قطعا تخلف هایی صورت گرفته، یک نمونش اینکه 120 نفر خریدار رای دستگیر شده اند) و به رای شورای نگهبان احترامی می گذاریم.

انتخابات 96

نکته اساسی که در این انتخاب می شه بهش اشاره کرد، روش انتخاباتی شخص پیروز هست.

جناب آقای روحانی و رئیسی از مدت ها قبل، به مردم می گفتند که اگر دولت کنونی ادامه پیدا نکند، قطعا ما بر می گردیم به هشت سال قبل از این دولت، و دوباره تمام تحریم ها و تهدید ها باز می گردند! و مستقیما طرف مقابل را به دولت قبل مشابهت می دادند. این درحالی است که دولت مردان قبلی، هرگونه نصبت با هر کاندید را بارها انکار کرده بودند.


ولی به نظر من این حربه آن ها جواب داد. با هر کسی که صحبت می کردی، می خواست به روحانی رای بدهد که جنگ نشود! (حداقل تعداد زیادی از این آدم ها را می شناسم)

حالا چرا واقعا باید این حربه روی مردمی عزت مند ایران اثر داشته باشد؟ آیا مردم ایران واقعا از جنگ و تحریم و تهدید می ترسند؟


به نظر من بله، متاسفانه اینطور شده است... مردم ما عافیت طلب شده اند و به خاطر اینکه خدایی نکرده روزی جنگ نشود که بخواهند به جنگ دشمن بروند به این سمت رای دادند.

ای کاش، آیه های قرآن در این مورد برای مردم خوانده می شد!

خوانده می شد تا بداند اگر با ترس از جنگ، ذلت را قبول کنند عاقبت آن ها چی می شود و اگر با قدرت در مقابل دشمنان بایستند چه عاقبت خیری خواهند داشت.

خواهش می کنم این مطلب رو بخوانید تا با این آیه ها بیشتر آشنا شوید.

دور نیست آن روزی که مردمی که برای عافیت طلبی، به خلاف می روند، سرشان به سنگ می خورد.


-----------

پی نوشت:

ما به دنبال جنگ نیستیم، ضد جنگ هم نیستیم. ما به دنبال عزت دین و اسلام هستیم (طبق آیات قرآن).

ما بر اساس آیه های قرآن عمل می کنیم.


  • امیرحسین م

انتخابات

ترس

جنگ

عافیت

قتال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی